Tuesday 21 May 2013

#7 Aktiviti Minggu Ini ( 24-26 May 2013)

Hye Readers,

Amy Ukays
Minggu ini downtown Kg Baru dengan berbesar hari menerima kedatangan Amy Ukays yang akan membuat  persembahan di pentas Downtown Kg Baru dan juga beliau akan mempromosi single terbaru album mereka..Sebenarnya dah lama juga tak dengar lagui dari kumpulan Ukays ini..

Amy dijangka akan membuat persembahan tersebut pada hari sabtu 25 May 2013 pada jam 11.00mlm hingga jam 12.00 malam..Jadi di samping melihat gerai-gerai yang ada, anda boleh laa melihat persembahan beliau..

Di samping itu juga, pihak kami juga pameran batik bertempat di hadapan pentas Downtown Kg Baru..Anda boleh lihat sendiri bagaimana cara atau teknik-teknik mencanting batik ini..Kalau tak silap saya anda boleh cuba untuk mencanting batik sendiri..macam adk kat bawah ini..

Ini Gambar 2 Minggu Lepas
So itu laa antara aktiviti yang akan berlangsung minggu ini..So kepada mereka yang berada di kawasan berdekatan atau ade kelapangan boleh laa berkunjung ke Downtown MAS Kg Baru..Kepada mereka yang ingin meyewa lot gerai di sini anda boleh berhubung terus dengan kami...untuk detail sila Klik Sini

Regards,
M-Nec

No comments:

Post a Comment