Thursday 4 April 2013

#3 - Aktiviti Bulan Mac Downtown Kg Baru

Hye Readers,

Sejak dari pembukaan Downtown MAS Kampung Baru pihak kami telah menjalankan beberapa akitiviti untuk para pengunjung dan peniaga disini. Antara aktiviti yang dijalankan adalah Aktiviti tarian kebudayaan, Pertandingan Karaoke, Autoshow dan lain-lain.

Kami mulakan aktiviti kami pada 1 & 2 Mac 2013 dengan beberapa persembahan tarian kebudayaan dari penari  cikik Acasia Setiawangsa, Persembahan tarian dari kumpulan Secret Crew,persembahan autoshow dari kelab Viva Extreme Motorsport dan persembahan freestyle dari penunggang motosikal Scrambler.





Pada pertengahan bulan Mac pula pihak kami ade menjalankan beberapa event termasuk dengan memanggil semula adik-adik dari Secrets Crew untuk membuat persembahan dan persembahan silap mata dari seorang ahli silap mata yang juga merupakan salah seorang warga Kg Baru...








Akhir sekali pada penghujung bulan mac kami telah membuat satu pertandingan karaoke yang menawarkan hadiah lumayan selain dah juga turut diserikan lagi dengan tarian dari penari cilik Acasia Setiawangsa.






Jadi itulah antara beberapa events yang sempat kami ceritakan, sebenarnya sepanjang minggu banyak lagi event yang pihak kami jalankan dan pada penghujung april ini kami merancang untuk mengada satu event yang besar khas untuk para-para belia di Malaysia. Maklumat lanjut akan menyusul....

Terima Kasih

Regards,
M-Nec

No comments:

Post a Comment