Sunday 28 April 2013

#5 - Junior Dance Competition

Hye Semua,

Nantikan Kemunculan Secret Crew
Dukacitanya kami terpaksa menunda Nadi Belia Festival yang sepatutnya berlangsung pada 27th dan 28 Apr ini kepada satu tarikh yang akan diberitahu atas sebab-sebab yang tak dapat dielakkan.Tapi ini tak bermakna kami akan berhenti bekerja dan oleh sebab demikian kami akan gantikan event minggu ini dengan event yang lain.

Pada 27th & 28th April ini kami akan menganjurkan "Junior Dance Competition" yang akan membariskan beberapa kumpulan yang terdiri dari remaja bawah 16 tahun. Ini merupakan edisi kedua pertandingan kerana pada edisi pertama dahulu hanya terdapat 3 kumpulan sahaja yang bertanding. (Klik Sini)

Untuk edisi kali ini pula kami telah menerima penyertaan sebanyak 6 buah kumpulan dan mereka terdiri daripada : 

1) Mizz sasya
2) Show Stopper
3) One Team
4) Sweet Girl
5) Secret Group
6) Twin Girl

Tujuan kami mengadakan pertandingan ini adalah untuk memberi pendedahan kepada adik-adik ini supaya mereka dapat mengembangkan bakat mereka dalam bidang tarian selain daripada salah satu platform untuk bertanding di pentas yang lebih besar.

Kami juga akan menjemput finalis Astro Superstar iaitu Secret Crew yang akan turut membuat persembahan pada malam itu. Kepada mereka yang merindui gerak tari Secret Crew ini anda semua dijemput untuk hadir ke Downtown MAS Kg Baru.\

Okay, that all for now dan kepada mereka yang berada disekitar Lembah Kelang, anda semua dijemput pada hujung minggu ini bagi pertandingan ini dan pihak kami akan upadate info tentang Nadi Belia Festival dari masa ke semasa.

Regards,
M-NEC

3 comments:

  1. jom la join http://eryati.blogspot.com/2013/04/saya-nak-masuk-dalam-bloglist-fuhmy.html

    ReplyDelete
  2. wahhh best ni...Nory dulu masa zaman sekolah, rajin jugak join tarian ni....besttt...

    ReplyDelete
  3. ASSALAMUALAIKUM , DENGAN SUKACITANYA SINI ADA G.A TERBESAR MEI, HADIAH TOP REFERRAL SEHINGGA RM150.++ . JOM JOM . ADA BANYAK LAGI HADIAH . ANDA DI TAG #137
    LINK TAGGING :
    http://www.officialsyafiqmuhammad.blogspot.com/2013/05/tagging3.html
    link G.A :
    http://officialsyafiqmuhammad.blogspot.com/2013/05/1st-biggest-giveaway-by-osm.html

    ReplyDelete